Seeydaaaa Mervecan1 canım çok az silik çıkmıs adetine yakınsa ondanda olmus olabilir bence kan aldırıp baktırmalısın
Mylove47 Mervecan1 bana görünmedi çizgi bile ama bence biraz daha bekle öyle test yap tekrardan kan testi de verebilirsin hastane ya da sağlık ocağından
Minigiim-vebenn52 Hayali bi çizgi var gibi gördüm inşallah vardır biraz zaman geçince kan verin ya da testi yenileyin çok yeni olabilir çok silik cıkmıs çünkü 🌸
Mervecan1 Minigiim-vebenn52 yaaa prlaktin udusruucu hap vs. İciyodum adetim 3 gün geçti bı kaç saat onc eyaptim testi bu şekilde çıktı elim ayağım titriyo heyecandan
Mervecan1 Seeydaaaa adetim 3 gün geçti yarın 4 olucak dostinex kullandım 2 3 haftadır doktor yazmıştı prolaktin düşürücü ayrıca kan pıhtılaşma varmış çok az coraspin kullandım. Folbiol folik asit kullandım v d vitamini
Mervecan1 Yeniannis-s banada var gibi görünüyor 3 düşük yaşadım çünkü korkuyorum . Son düşüğüm kimyasaldi tam 1 sene önce bu ayda öğrenmiştim . Aradan tam 1 yıl geçti kaç test yaptım bu zamana kadar silik çizgi bile görmemiştim. Takı tekrar doktora gidip doktro bana ilaçları yazana kadar
nzlbrn Mervecan1 silik çizgiyi görmemek için gözün bozuk olması gerekir bende bu şekilde öğrenmiştim kan verin hemen hayırlı olsun 🥰
Mervecan1 nzlbrn birazdan kan vermeye gidicem özele bekleyenicem inşallah sizlere güzel haber verebilirim ya