Newmommmm526 yapılmaması daha iyi bence, erken bakıldığında dar denip sezeryana yönlendiriliyor. Benim ilk hamileliğimde doktor 40hafta kontrolünde baktı ve normale uygun dedi öyle de oldu. Şuan kızıma hamileyim 38im hala bakılmadi bana da, doğum zamanı yaklaştıkça kemikler açılıyor vücut kendini hazırlıyor vs ne kadar geç o kadar iyi☺️