Aglryz Kızlar selam 33. haftanın içindeyiz bir kaç gündür yürürken, oturduğum yerden kalkarken vajina bölgemde kasılmalar ve sancı oluyor yürümekte bile zorlanıyorum aranızda bunu yaşayan var mı? Varsa ne yapılmalı Normal bir durum mudur
karanmom Aglryz 37deyim 30dan beridir var magnezyum kullandım geçiyor biraz ama hep böyle doğuma kadar magnezyum bıraktım doğumu geciktiyorms dayancas valla pilates topu ile hareket ediom rahatlatıo az da olsa
EUEUEU Aglryz ben yere oturup kalkarken oluyodu sonra yere oturmayı bıraktım. Madensuyu için yogurt yiyin. Magnezyuma iyi geliyor ilaç almak istemiyorsanız bunları deneyin.
Minikperi Aglryz bende de olıyordu idrar yolu enfeksiyonu çıktı bugün siz de test isteyin aksatmayın.