Cnnyzc canım öncelikle çok geçmiş olsun geçen cuma boş gebelikten düşük yaptım doktor değilim ama bu sürede cok doktorlarla konuştum çaresizlik böyle birsey heralde. Ben 9. Haftada kendim dusuk yaptım özeller genellikle kurtaj diyor hatta dusuk başlamışti ona ragmen zorla kurtaja almaya çalıştılar insani cok korkutuyorlar cok aci bir durum ama hayati tehliken yoksa vucudunun normal yolla atmasi daha saglikli diye biliyorum Rabbim yardımcın olsun isteyen herkese sağlıklı evlar versin inşallah umarım bir önce atlatırsın 🤲