İlerleyen haftalarda forumda sizin gibi postlar açılacak. Siz de o ara 2. Trimester de olacaksınız ve herşey normal bizim de öyleydi ama geçti diyeceksiniz 😁 hepimiz o yoldan geçtik. Benim gibi sonuna kadar da kusabilirsiniz ama emin olun gebeliğin ilk zamanları kadar zor olmuyor. 🤗 keyfini çıkartın