Kızlar pazartesi günü sezeryan oldum bugün 4 günlük olduk evimizdeyiz ama oğlum özellikleri geceleri uyumuyor yani memede falan dalıyor ama besige koyduğumuz anda direk ağlamaya başlıyor ilk bebeğim bu konularda pek bir bilgim yok bu şekilde olması sizce normal mi gündüzleri uyuyor mesela ama geceleri asla