Nurakdas- az önce Bi postta uzun detaylı Bi şekilde anlatmaya çalışmıştım onu buraya kopyalayım insAllah faydası olur
öncelikle hayırlısı olsun Rabbim tez vakitte istediginiz zaman bu güzel haberi almayı nasip etsn🥰 normal telefondada takvim uygulamaları ile yumurtlama gunu takip ediliyor ama tam sağlıklı olmuyor her kadının yumurtlama gunu farklı olduğu için, onun için evde yapılan yumurtlama Testleri var aynı gebelik testi gibi idrar ile yapılıyor. Eczanede de var ama internette da toplu Bi şekilde daha uyguna geliyo ben ordan almıştım. Aldığınız testi adet bittisinin ertesi günü başlıyorsunuz. Söyle oliyo Bi saat beliyorsunuz gün içinde ve o saatten en az 1 saat önce sivi alımını kesiyorsunuz , yeni uyandığınızda ve iliskiden sonra olmucak temiz Bi yere idrarıni yapıp 10 saniye bekliyorsunuz sinra düz zemine koyup 5 dk sonra sonuca bakıyorsunuz Bi t bide c cizgisi var c kontrol cizgisi olduğu için hep cikiyo bizim için önemli olan T cizgisi , bu T cizgisi C den daha koyu olsasiya kadar hergun aynı saate yapıyoruz T cizgisi koyulasnca yumurtlama olmuş oluyo yani 24 saat içinde ilişkiye girmeniz gerekiyor, yumurtlamadan sonra ertesi gun bir daha test yapıyoruz burdada yumurtlama çatlamya bakıyoruz buda T cizgisi eski silikligine dönmüş demek oluyo T cizgisi koyulugunu kaybetmesi gerekiyo ki yumurtlama çatlasın bazı kadınlar 2 3 gün yumurtliyo yani T cizgisi çok koyu oluyo onun catlamasini goresiye kadwr devam ediyoruz çatlayıncaya o günde iliski gerekiyo genelde yumurtalama olur ertesi gün çatlar o 3 gün iliski öneriliyor sprem sorunu yoksa öyle işte yumurtlamadan 12 gün sonrada gebelik testi yapilabiliyo🥰 ay çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🙈🙈 ama bunu uygulamak istemezseniz 1 gün iliskide bulunup 1 gün bulunmaya bilirsiniz yumurta en az 24 saat dollenmeye hazır bekliyor spremde 24 ve 78 saat aralikla canlılığını koruduğu için gün aşırı yapınca da denk geliyo 🙈🥰