Atacan İlaç ile arada idare ediyorm ama yine de çok zor geçmiyor koku hassasiyeti de aynı şekilde iki hafta oldu hiç azalmadı.. bu durum normal mi bu derece bulanti yaşamak
Sev5 Atacan ben 14+6 hala bulantı ve kusma yaşıyorum ilaç içiyorum ona rağmen ilk başlarda sadece bulantı oluyordu ama son zamanlarda kusma da başladı
Basakhilal Atacan dur daha yeni :) benim 15. Haftada geçmisti :) inşallah senin erken biter ama prillam kullanıyorsan devam et iyi geliyor
Aselikoo Atacan daha başındasın ama 21 ve hala devam ediyor herkesinki farkli tabi ama az daha sabır canım gececek inşallah
Bebisannneessi Atacan normal, şuan 38. Haftadayim ağırlaştım zorlanıyorum ama asla ilk zamanlarım kadar zor değil, ne yesem istifra ederdim sürekli bulantım vardı serumlarla beslenirdim 4. Ayda geçti çok şükür, darısı başına canım
bengonca Hepimiz o yoldan geçtik. Ben 36+2 hamileyim hala kusuyorum. Normal rahat ol canım. Beta değerin yükseldiği için öyle oluyor. 12 haftadan sonra azalmasını beklemek en doğrusu. Rahat ol yani
Atacan Aselikoo amin inşallah 😔 o kadar yoruldum ki ağlıyorum artık hergun ne zaman bitecek diye .. ilk gebeliğim de hiç bulantım böyle ağır degildi
Mommmmy 22 hafta sürdü🫠🫠🫠 geceleri ağrıdan acıdan ölüyorum sanırdım🥲 kız çocuk hamileliğinde oluyor diye duydum hep. Benmde kız
Ezgikrgz Atacan Normal canım herkesin bünyesi farklıdır bizde genetik mesela ailede hamilelikler zor geçmiş ben 8. Ay oldum hamileliğimin başından beri bulantı ilacı kullanıyorum ve hâlâ devam sanırım doğuma kadar sürecek yani denedim kaç kere ama yok çok kötü oluyorum bu şekilde devam eğer kötüysen doktoruna söyle rahatlatır seni🙏🏻💕
sukran0046 Atacan 12.haftadayım günde 4 tane bulantı ilacı alıyorum aynı degisen bisey yok 3 kilo verdim 9 haftada suan kaç kiloyum aldm mı verdim mi bilmiyorum meyve ve ceviz yiyorum tarhana iyi geliyor bulantıma onu çok yiyorum öylee devam yani ilk 8 hafta mutfaga giremiyordum smdi ona göre iyide sadece duruma alstm diyelim normal geliyor artk kusmak
Melonicka Atacan 16.haftaya kadar ne çektiğimi bir Allah bir ben biliyorum. Koku hassasiyeti ve mide bulantilari beni depresyona sokmuştu, doktorun verdigi hiç bir ilaç işe yaramadı bulantimi kesmedi. Yemek yiyemiyorum diye oturup ağladığımı biliyorum. Sadece tost ve portakal suyu başka hiç bişi yiyemiyordum. Sizi çok iyi anlıyorum ama geçecek sadece biraz sabır.
adatuna Atacan normal maalesef. Benim 6.haftada başladı neredeyse 20.haftaya kadar devam etti. Tek çare zaman.. gerçekten 20 hafta geçti ama ben de benden geçmiştim😂
mervecanyildiz Atacan tatlım 2 hafta kadar mide bulantısı çektim. İğrenç bir şeydi Rabbim yardımcın olsun. Oluyor öyle şeyler. Kendi elimden falan da midem bulanıyordu tıkasam sabun kokusundan su kokusundan her şeyden
Hilalsenoglu @Atacan 29. Haftamdayım hala prilam mide bulantısı için kullanıyorum.Birkaç kez almadım belki geçmiştir diye ama yok gün içinde direkt bulantı yaşıyorum.Gayet normal bir durum
Avril Atacan ayy ben de her gün ağlardım o haftalarda Allahım ne kötüydü hamile kaldığıma bin pişman olmuştum ilaç da fayda etmiyordu 🥲 hiç geçmeyecek sanıyordum geçecek diyenlere inanamıyordum geçiyor valla normale dönüyorsunuz bir süre sonra 16. Haftada geçmişti benim azıcık sabredin 🙏🏻
Camlicagizem Atacan Daha yolun çok başındasın 17. Haftaya girdik hala arada bulanıyor ilkinde 12. Haftada bitmişti ama bu uzun sürdü😊 hepsi normal ve birgün geçecek