Kızlar şunu deneyin ben baya faydasını gördüm. Domates ve salçayı tamamen çıkartın hayatınızdan. Salça ve domates vücudun en zor sindirdiği şeylerden. Salatayı domatessiz yiyin. Yanına köfte tavuk artık menüde ne varsa. Bakliyatı öyle boş pilav gibi yedim. Nohutu bulgur pilavına katıp yedim. Baya baya azaldı kusmam. Şimdide kakaoyu farkettm o da baya kusturuyor ama neyse ki doğum pazartesi de artık bişey daha keşfetmeme gerek kalmayacak 🤣😁