Kızlar iyi geceler. Spinal sezeryan oldum. Doğuma bir hafta kala grip oldum. Ondan kalan bir öksürügum var. Anesteziden etkilide öksürük oluyormuş. Öksüremiyorum dikişlerim acıyor ve bir şey olur diye korkuyorum. Balgam söktürücü verdiler ama fayda etmedi. Sıcak şeyler içiyorum. Başka önerisi olan var mı? Ne yapabilirim