prenSandprenseSMomy İki gündür çok kötü kasılma ve bel ağrısı şikayetim var acayip artttı böyle olan var mı ağır olan hiçbişeyi kaldıramıyorum yani bi çamaşır selesi olsun çaydanlk dahi ağırlk yapıyor bu djrumu yaşayan var mı
zeyenp5524 prenSandprenseSMomy ben malesef daha kötüyüm ihmal etmeyın hastaneye gıdın nstye baglıyolar
Melekecre prenSandprenseSMomy bende 29+4 oldum son bir kaç gündur kasilmalarim var,haftaya cumaya randevum var,
Basakhilal Livaneli benim de belim fena kasılmam yok doktorum bu daha iyi günlerin dedi🥹 magnezyumun dozunu yükselttik bakalim
prenSandprenseSMomy Bi hafta önce gittim magnezyum verdi her akşam kaaılma için bide progestan verdi çok olursa bunları kullan dedi. Bi kaç gün bakım geçmezse gideym dedim bide uzun yoldan geldim arabayla ondan mı oldu ki dedim