Mervveeeee KuzeyinAnnesi10 maşallah bende 2 gün sonra 27 olucam. Sağ Salim alalım kucağımıza inşallah
Eru KuzeyinAnnesi10 25+5 asla gecmiyo cunku iki uc haftadir sirt agrisi ve siddetli kaburga agrisi cekiyorum sanki gogusumun altindakini kiriyolarmis gibi agriyo uyku desen sıfır 🤦♀️
KuzeyinAnnesi10 hilalrdm sırt bel ve kasik ağrısı oluyor yatarken çok zorlanıyorum artık herseyi yapmak zor geliyor çok kilo da almadım ama göbek zorluyor
KuzeyinAnnesi10 Eru kaburga ağrısı henüz olmadı bende göbeğim o kadar yok belki ondandır ama belimi snaki ikiye ayırıyor biri kuyruk sokumu falan felaket. İlerisini düşünemiyorum 🤦🏽♀️ 3 4 çocuk istiyordum ilk çocukta pes ettim galiba 😂😂
Eru KuzeyinAnnesi10 kucağına aldıktan sonra unutuyosun hepsini diyolar ama görücez bende ikiyi hemen istiyodum ama suan bilemiyorum önce bi oğluşum gelsinde ikinci belki ☺️
Arzu343434 KuzeyinAnnesi10 kış bebekleri olacak ne almalı hiç bilemiyorum. Normal pamuklu Takimlar alıyorum. Sadece dışarı çıkarmak için kalın yünlü tulum alıcam evde çok tüylü yumos şeylere gerek var mı
KuzeyinAnnesi10 Arzu343434 gerek yok eviniz petekliyse artık ebeler sıcak oluyor uyurken de uyku tulumu yada uyku kundagi kullanırsanız sıkıntı olmaz. Doktorum çocukları soğuk değil sıcak hasta eder diyor aşırı kalın giydirmek de iyi değil canım 😘
KuzeyinAnnesi10 Eru hamileliğim cok zor geçiyor eğer sıkıntısız olsaydı bende hemen peşine istiyrordum 2 3 yaşına gelene kadar şuan zor görünüyor rabbim nasıl nasip ederse tabi 🥰🥰