Hayırlı geceler kızlar, 13 haftalık olduk ikili taramaya girdik ve doktorum bana antibiyotik ve idrar enfeksiyonu için toz ilaç verdi. Siz gebelikte antibiyotik kullandınız mı? Adı Cempes 600mg ve 10 tablet internetten baktığımda genelde gebeler kullanmamış sanırım ama benim enfeksiyon şikayetim de yoktu doktor sadece bebek yukarı doğru genişlediği için idrar kesesine baskı yapar bundan dolayı idrarda sıkışma ve birikme yaşarsın 20. Haftaya kadar normal enfeksiyon olur hamilelerde daha çok olur demişti. Ama genelde antibiyotikler 3-7 gün arası kullanılırmış benim ki 10 gün acaba tekrar doktora danışsam mı?