Yyysssnn ohoo ben 32. Haftadayim üç dört kere yaşadım, çok zor ama alıştım yemin ederim hdjdjdjdjd toz var uromisin mi ne onu ictim üç kere antibiyotik kullandım bı kere çok yüksekti çünkü şimdide fitil artı o tozdan içtim bebise zararı olmadk şükür erken doğuma neden olabilir diyorlar ama Allah’tan hayırlısı