Ayyybuuukeeecilll 32+2 günlük hamileyim. Ama beyaz makus gibi akıntı çok fazla arttı . İdrarımda beyaz beyaz çokk fazla . Normal mi
ElayAysen Ayyybuuukeeecilll Bende de 33 + 4 akıntılar 3 4 gündür artti. Birden hoop diye geliyor :D idrarda yok ama. Normal
busraayksll Ayyybuuukeeecilll aşkım senle aramızda bir gün var 32 artı 3 um ben de , bendr Dr vardi hatta azcik da kokulu akıntı idrarda bakteri üremiş iftar kültürü verince çıktı doktora akıntıyı da söyledim fitil verdi bide toz verdi fitili yapınca baya bı temizleniyor
Saliha2020 Ayyybuuukeeecilll bende aynı senın gibi aynı haftad canım bende rahım ağız kısalagı var dediler
Ezgikrgz Ayyybuuukeeecilll Merhaba günlerimiz aynı. Aynı sorunu bende yaşıyorum çok rahatsız edici malesef gün içinde sürekli çamaşır değiştir sürekli duş al gına geldi 😌 Doktoruma sordum çok normal dedi bana yoğun olabilir hatta kötü kokabilir dedi sanıyorum regl olmadığımız için bu şekilde temizleniyor. Eğer beyaz ise ki benim o şekilde hatta yoğun benimde içiniz ferah olsun rengi bile farkediyor çünkü enfeksiyon riskine karşı bende kaşıntı yanma veya sarı değildi mesela o yüzden yinede rahat etmezseniz doktorunuza danışın bence benim bildiklerim bunlar size de söylemek istedim🙏🏻💕
Saliha2020 Ayyybuuukeeecilll canım benimde sezaryan doğum olcak bebek ters ama altından dolayı rahım azgım kısalmış doktorum dikiş atcam dedi suyun gelırse hemen mutlaka bı hastaneye git dedı
gudmorningbeya Ayyybuuukeeecilll 32+6 olduk benimde artmıştı ve sarımsıydı enfeksiyon varmış sizin beyazsa normaldir
gudmorningbeya ElayAysen idrar yolu enfeksiyonu. Doktorum üromisin diye şase verdi tek kullanımlık bilirsiniz. Ama ben dut kurusuyla geçiririm onu enfeksiyona birebir yine de ilacı da içtim çünkü enfeksiyon ilerlerse erken doğuma sebep oluyor risk almak istemedim ve çokkk az su içiyorum bugün sadece 500 ml içtim 🥲
ElayAysen gudmorningbeya idrar yolu enfeksiyonu da sari akintiya sebep oluyor dimi ? Ben serklaj oldum ondan sonra sari aklntılar artti eskiden beyazdi. Doktor normal dedi kültür idrar testi crp verdim hepsi temiz cikti. Yine de her ihtimale antibiyotik fitil kullandim. Birde bol su icmeyi deniyeyim. Zaten sarikiz iciyorum 1 adet su da iciyorum aksatmiyorum ama 2 litre iceyim en az 5 gün felan belki ondandir gecer gecmezse demek serklajdandir ip yapiyor
gudmorningbeya ElayAysen doktorunuz ondan dediyse tahlillerde temiz çıktıysa yoktur benim %34 çıkmış ona bile az dedi doktorum ben anlıyorum enfeksiyonu zaten renginden direk
2kedi1beybi Bende doktoruma söyledim çok sık mukus kıvamlı akıntım geliyor Bi kaç gündür daha önce olmuyordu dedim beyaz ya da sarımsı mı dedi evet dedim fitil vereyim ben sana enfeksiyon için dedi. Pazartesi gitmiştim 32+5 tim sanırım.