Su5 tansiyon denilince korktum gerçekten, bide öncesinde başım ağrıyordu , ağrısı tam geçmeden baktım burnum kanadı, hava sıcak değil aslında şu an, ondan değildir diye düşünüyorum ama dediğiniz gibi damarlarda genişlemeden dolayı olabilir belki. Bide arada öksürünce bazende kendiliğinden karnıma birden bi ağrı saplanıyor gibi oluyor, normal bişey mi bu yoksa ters giden bişeyler mi vardır