Elfanne ilk doğumun da Nisan geldi sabah . 40.5 haftalık olmuştum. Hastahaneye gittim çocuk dönmüştü ama kanalda değildi. 3 yada 5 cm açıklık vardı ama sancı yok. 4 klo olduğu için riske girmeden direk sezaryen ettiler.
Devlet kabul etmiyor aynen . Gitmeyi düşünüyorum özele eğer kabul eden doktor bulursam inşallah normal çok istiyorum. Benim zordu sezaryen şimdi iki çocuk var ve aynı zorluğu çekmekten çok korkuyorum. Yaşım 27 çatır da müsait bakalım. Çocuğun çok klo almaması da gerekli. Nasıl olacak bilmiyorum