Ranakzrn Selam kızlar 8haftalık bebeğim var lazer epilasyona başlamak istiyorum ne zaman başlayabilirim acaba?
MehmedinZeynebi Ranakzrn bence lohusalık süreci bittikten sonra başlanmali bende dondurdum doğumdan sonra bilgi alip baslayacagim
Minikperi Ranakzrn doğumdan sonra 6 ay kadar hormonlar düzensiz oluyormuş bu yüzden bekleyebiliyosanız daha iyi olur. Çünkü etki etmezse boşa gitmiş olırsunuz başlarda 🌸
Sedakaya53 Ranakzrn gebelikte hormonlardan dolayı hiç bir salon atış yapmaz canım . Hem ışın cocuga zarar verebilir . Hemde hormonlarından dolayı etki görmezsiniz . Doğumdan hemen sonra kol altı harıc girebilirsiniz . Kolaltı bölgenızd emzirme devam ediyorsa dogum sonrasında 6 aydan sonra yaptırabılırsınız
Freckles Ranakzrn ben de dondurmuştum gebelikten dolayı. 6 haftam dolunca kanamam olmazsa gitmeyi düşünüyorum, daha doğurmadım ama gebelikte çok arttı kıllanma moralim bozuldu bir an önce geri başlamak istiyorum
Ranakzrn Freckles benim de arttı kıllanma o yüzden bende bir an önce başlamak istiyorum ama doğru zaman ne zaman bilemiyorum
Deniz90- hastahanede yaptırıcaksanız ya da iyi bir yere gideceksemiz regl görmeye başlamadan yapmıyorlar.yoksa tekrar tüyler cıkmaya başlıyor.çünkü refl gorene kadar östrojen ve progesteron seviyeleriniz dengede değil.bosuna yaptırmış olursunuz.
Elifkodalogluuu Ranakzrn estetisyen olarak söylüyorum dikkate alabilirsin :) Doğumdan sonra en az 6 ay beklemen doğru olur çünkü hormonlar oldukça düzensiz oluyor aslında emzirme süreci bittikten sonra çok daha sağlıklı sonuçlar alınabiliyor ama o kadar bekleyemem diyorsan 6 ay beklemen yeterli onun dışında yaptırma derim çünkü dökülmüş gibi görünen kılların uyuyup daha sonra tekrar çıkabilir