Sibel_72 Doğum günü olacağı gün bile vuracaksın dedi doktorum toplam bunu söyleyen 5 doktor oldu doğum olacağı gün bile vuracaksın normal doğum ne zaman olur bilmiyoruz dediler sezeryanda plan yapıyorlar
Asknnr Sibel_72 benimde 34. Hftaya kdr coraspirin doğuma kdr da iğne başladım 2. Çocuğum kizimdada aynı öyle kullandım