Kkkkkkkkkmmmmmmm Aramızda 2 sezeryan olan var mı 2. Sezeryandan sonra süt hemen geliyor mu. Benim 1. Dogumda 3 . Gün gelmişti
Sibelisjs Kkkkkkkkkmmmmmmm bende salı sezeryan ile doğum yapicam çok merak ediyorum ilk doğumda 3.gun gelmişti
gamzosgamzos Kkkkkkkkkmmmmmmm benim ilk kızımda 4.gun gelmişti 2.kizimda 2.gun geldi ama kızım kuvozdeydi yanımda olsa belki dahada çabuk gelebilirdi makine ile bebeğin emiş gücü bir olmadığı için