El2sed39 Kızlar. Bebeğim bugün çok hareketli akşamdan beri ve iyice kasıklarımda hissediyorum yürürken felan çok zorlanıyorum bel ağrım felan hafif var sizce doğum yakın mı pazartesi 16 ekimde sezeryan olucam vajınama bıçak saplanır gibi ağrı giriyor 38+4
Sibelisjs El2sed39 bende biraz yürürken zorlanıyor um sancı oluyor kasıklarımda bende 17ekim sezeryan
mugeb123 El2sed39 benimde karnım iyice düştü yürürken kasığımdan çıkacakmış gibi hissediyorum ve kalçam çok ağrıyor benimde 17 Ekim sezeryan 🥺
Replay El2sed39 benimde 38+4 tü bugün belimin sağ tarafından ortasına doğru giren bi ağrı var kasıkların inceden sızlıyor gibi vajinal basınçtan bahsetmiyorum bile :( nedir bu doğum başlangıcımı bilen aydınlatsın gerçekten 😟 bu arada göbeğime yukarıda diyorlar ama doktor bebek kanala girmiş dedi Salı günü
Bebisannneessi El2sed39 38+0 ım adım atarken alttan sancı giriyor bazen de kasıklarıma sancı giriyor hareket edemez oluyorum ama bebek daha kanala inmedi ve açılmam da yok
Nuriee Kızlar kaçıncı haftadasınız ben 40+4 teyim sezeryanı kabul etmeli miyim sizce zorunlu sezaryen mı sizin kendi isteğiniz mi
El2sed39 Nuriee iri bebek ve ilk doğum olduğu için doktorum zorlar dedi doktorum öyle uygun gördü bende normal doğumdan ve çok dikişim olur diye korkuyordum açıkcası
Nuriee El2sed39 iri bebek deniliyor 4küsür çıkıyomş bu arada 4 cm de açılmam var 36. Haftada 2 cm ile başlamıştı
mugeb123 El2sed39 hımm siz aslında normal istiyordunuz sonra mı sezeryana döndünüz.ondan mı 40 hafta ben başından beri normalden korktuğum için planlı sezaryan
mugeb123 El2sed39 bana da 39u görelim dedi ama ben çok ısrar ettim çünkü gerçekten dayanamıyorum artık belim kalçam kopacak gibi nefes darlığı başladı birde.hayırlısı olsun inşallah ikimiz içinde sağlıkla al sende kucağına inşallah 😍🙏🏻
El2sed39 mugeb123 normalde bende sezaryan istemiştim ama aklım hep normal doğumdaydı doktorumda onaylayınca yalan yok içim rahatladı iri bebek olunca ilk doğum birde korku var
El2sed39 Replay valla bende bilmiyorum beklemedeyim bir taraftan da artık doğsun istiyorum tek endişem uzak memleket ve eşimle tekiz ondan korkuyorum ama bugün ayrı biriey var gerçekten bebekten çok hareketli neden acaba
Replay El2sed39 bazen oluyor hareketlenmeler önemli olan ağrı sancı kısmı kanama su gelmesi yada sıklaşan sancı kasılma yoksa korkma diyorlar.. bizde ailemizden uzak sayılırız doğum başladığı anda yanımıza gelene kadar doğurabilirim bende 😬
El2sed39 mugeb123 mugeb123 bende çarşamba günü gittim en son ama beslenmesi güzel dedi yoksa şimdi alalım diyecektim dedi birde eltimin bebeği küvezde 20 gün felan oldu doğalı o beni biraz etkiledi 1 gün bile kalsa onun yararına yoksa bende cuma günü alarmısınız diyecektim bebeğe birşey olursa üzülürüm diye bekliyorum