gokcesgoktas benim oldu bitti oram ağrır, usutunce daha çok ağrır çünkü benim nedenim gaz sancısı, yani gaz birikiyor tam oraya vuruyor benim de soldadir ne kdr gittiysem hem gaz sıkışması çıkıyor artık alıştım zaten artık anlıyorum cidden gaz sıkıştığında veya usuttugumde direk oram ağrır