Kaderyuruk 36 haftalık olduk ama kanım kaç aydır düşük ilerliyor , var mı böyle bi sorun yaşayan ? Yada neler yapıyorsunuz ?
Birrrcan Kaderyuruk benim kanım 9 du 36 haftaligim doktorum bu şekilde doğuma giremezssin dedi iki tane kan serumu yazdi aldık taktım iyiyim şu anda
nun1106 ben doktorun verdiği kan ilacını düzenli kullanıyorum ama başladığım zamana göre daha düştü değerlerim
nun1106 bende 34+5 deyim. aslında çok düşük değil ama daha yüksek olmasını istiyoruz diyor doktorlar neler yapabiliriz bilmiyorum bilenler aydınlatsın lütfen
Kaderyuruk Birrrcan bende şimdi 36+4 cumartesi kontrol ve çatı muayenesi var bakalım ne diyecek , sağlık ocağında ki ebe iğne yada kan takviyesi yapabilir dedi doğuma doğru
Birrrcan Kaderyuruk bana da çatı muayenesi için 38 haftalikta gel dedi ama çok korkuyorum sizin ilk gebeliginiz mi
Kaderyuruk @Birrrcan evet ilk benimde, ama çok korkma kendini stres yapma saniyelik bi kontrol oluyormuş , sancın varken yapıldığında acıyormuş ama onu bi kaç kişiden dinledim