Nes96 merhaba, hamileliğimin ilk 2 ayı burcu hanim takipliydim çok çok memnundum hem hastane hem doktorumdan ama subat ayında sorduğumda fiyatlar aşırı pahalıydı o yüzden devam etmedim 😔 yanlış hatirlamiyorsam normal dogum 24/25 bin denmisti epidural ve oda fiyatı dahil miydi unuttum🙈