Ah ah bende gerçekten talep oluşturdum gece bildirim gelmiş sabaha gördüm dolmuş, sabah bunun için mesai yapıyorum resmen ama boşluk bulamıyorum arıyorum dolu diyorlar iki aydır uğraşıyorum , oraya gitsem randevusuz sonrasında randevu vermezler mi sizce kızlar