123456_ bir çok mamada palm yapı var maalesef bebelac kullanıyordum sonra bebevita denedim ama müthiş ishal ve pişik yaptı evolvia denedim pek keyifli içmedi en son Celia yı araştırdım çok tavsiye vardı aldım uluslar arası helal sertifikası varmış aynı zamanda palm yağı içermiyor hemde bütçe yormuyor