Tubakablan06 nefesinannesi92 bana 12 haftalıkken başlandı 35nci haftada bıraktırdı doktorum şuan 37 ye girdim
Bebisannneessi nefesinannesi92 zaten 8. Ayda başlamıştım coraspirine, 36. Haftada bıraktırdı şuan 37+6 yım tiroid ilacı hariç hicbisey kullanmiyorum
busesen Minigiim-vebenn52 ecopirin kullanıyorum 32de kontrolde sordum devam edeyim mi diye et dedi. 34te nstye gideceğim tekrar soracağım. Doğum esnasında çok kanama olmasından korkuyorum. Dişimi fırçalarken bile o kadar çok kanıyor ki anlatamam.
Minigiim-vebenn52 busesen evet kanamayı durduramayız diye 32 te bıraktırabilirim demişti doktorum bana bende coraspin kullanıyorum
Caterpillar Ben Coraspirin 34 te bıraktırıldı. Oksapar doğuma kadar kullanacaksın dediler ama nasıl olacak bende onu düşünüyorum yani kanama olduğunda filan
fztanne_ Caterpillar ben de coraspini 37de bırakacağım iğneye devam hatta doğumdan 40 gün sonraya kadar
Bt1200 nefesinannesi92 4haftalıkkrn başladım iğneye 38.haftaya kadar kullan dedi doktor,enox kullanıyorum ve o kadar kanama yapmaz dedi yoğun bir kanama🫠
eso14 Bt1200 değeriniz nasıldı peki Pt 23,2 Pt ınr 1.91 benimkiler böyle ? Bende mi kan sulandırıcı kullanıcam
Bt1200 eso14 değerlerimi hatırlamıyorum ama pıhtılaşma sorunu varsa genelde kan sulandırıcı kullanılıyor
Caterpillar Ayazz-A bilmiyprum ki ya salı günü 37. Haftaya giriyoruz kontrolüm var zaten sorarım mutlaka