Sevvalsf Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim böyle ara sıra sanki bağırsak hareketlerimi hissediyorum gibi bir şey oluyor karnımda acaba bu bebeğin hareketleri mi ? Siz bebeğinizin ilk hareketini nasıl hissettiniz ?
Deletedmom_85 Sevvalsf evet canim olabilir. Ben 15.haftada seğirme gibi hissettim ama tahmin ediyordum bağırsak harareti olmadığını. 16 da biraz daha belirginlesti 2 3 kere yokladı. 17.haftaya bir giriş yaptık daha durmadı güzel kuzum. O gün bu gündür horon tepiyoruz. Şimdi 21.haftanin içindeyiz💃
karaguzelirem_ İlk gebeliğim diye mi bilmiyorum bazen kişiden kişiye göre değişiyormuş , ben 18.haftamda yavaş yavaş seğirme şeklin de hissettim bazen karnım pıt pıt atıyor gibide oluyor şuan 19+0 ım daha da yoğun hissedeceğimi düşünüyorum bakalım 🤷🏻♀️☺️