Bende 32 haftalıkken nstde rahmin kasılmasını görünce yatırdılar 5 gün hastanede tedavi gördüm doğum olmasın diye şuan hastanede değilim ama her hafta kontrolüm var 35+6 olduk doğsa bile yaşar bebek yüksek ihtimalle.ağrınız olur ama geçmezse yada çok ağrılı olursa doktora gidin