Gebesannee Kızlar 11+3 deyim. İnanılmaz iştahsızım en sevdiğim şey bile aklıma gelse yiyemiyorum. Genel bir mide bulantım yok çok şükür sadece yemek konusunda yiyemiyorum. Şimdiden 2.5 kilo verdim. Var mı bi fikri olan. Zorla yiyorum resmen
Melike_4949 Gebesannee ilk zamanlae bende kilo vermiştim ama mide bulantısı kusma halsizlik vardı bende
Melisamuhammed_2007 Yani ilk zamanlar bende boyleydim mide bulantım olduğunda da olmadığında da yiyemiyordum 6 kilo fln vermistim ama artık yavaştan almaya başladım bile 😂