bcakmakoksuz doğumu düşünmeyerek😃çok erken haftanız bende 24 haftalığım şuan hareketleri tepkileri daha çok dikkatimi çekiyor bu yönde düşünüyorum hep ve doğum korkulacak bir durum değil anlık yaşıyorsunuz herşeyi tabii ki meşakkatli ama sonucu bir o kadar özel ve keyifli her daim evladınıza kavuşacağınızı düşünün inanın son haftalarda tahammül kalmıyor zaten biran evvel doğurayım diye bakıyorsunuz bu arada ben 4 çocuklu 5.bebeğini bekleyen bir anne olarak tavsiye ediyorum inş güzel bir doğum serüveniniz olur🤲🏻ve şütfen olumzuz doğum serüvenlerini okumayın yada dinlememeye özen gösterin ki zihniniz bulanmasın herkesin biyolojisi psikolojisi tepkisi farklı maalesefki benim bile doğumlarım birbirinden farklıyken başkasıyla asla kendinizi kıyaslamamaya gayret edin👌🏻