Hamileliğimden beri ruh halim sürekli değişiyor herşeye alınganlık yapabiliyorum ya da sinirli olup tepkiler verebiliyorum. Eşimden bu süreçte sadece manevi destek istiyorum yardım istiyorum ama beni bir yere kadar anlıyor. Ona göre herkesin hamileliği normal geçiyormuş hatta herkes normalde nasılsa hamileliğinde de öyleymiş. Beni ruhen anlayışla karşılamak yerine birde böyle cümleler kurması beni daha çok geriyor. Ruh sağlığım iyi olsun istiyorum destek moral yardım istiyorum sadece. Sizce abartıyor muyum?