Cevher Sabah 6dan beri geçmeyen bir kasık agrım war..Yerimden zor kalkıyorum dktra gittim herşyim normal çıktı rahim büyüdüğü İÇİN bu tür agrılara Norml dedi.. derdi ama bşkada bşy ypmadı agrım dvm ediyor kızlar sizce N yapmalıyım ..?