Mavisim3457
Gerek olmadıkça sezeryan yapmayın bence hiç tavsiye etmiyorum!
Benin ilk doğumum gece 11:30 başlamıştı
Doktor gece sırf benimle uğraşmamak için daha hastaneye gelmeden hemşirelere sezeryana hazırlayın dedi ben çok sinirlendim dedim daha beni görmeden nasıl sezeryan diyor
Geldi kandırdı beni senin sancın yok fln sabaha kadar beklersek bile olmaz dedi ailemi eşimi daha çok korkttu yok bebeğe bişey olur fln
Soktu iki saniyede işini halledip gitti evine .
Boşu boşuna beni kesti kadın .