Kucukmeleg-bklyrm3480 Duyguch01 sabah yapıp negatif olup akşam pozitif gören çok kişi var .umudunu hiç kaybetme
Solmaz-Papatya Duyguch01 ben regl günü erken gebelik testi yaptım negatif cıktı tabi yumurtlamamın 11 gününe denk geldi reglimin ilk günü o yüzden negatif iki gün sonra testi tekrarladım pozitif çıktı
Duyguch01 Kucukmeleg-bklyrm3480 ay çok teşekkür ederim tekrar yapacağım 🥹 ama hiç çizgi yok 2 tane yaotım
Demsi_83737 Duyguch01 ben de aynı soruyu soracaktım 🫣 dün adet günümdü hala olmadım test yaptım negatif çıktı. Beklemedeyim