Sedagnlty Ben 2 kere iğne vurundum 15 gün sonra kan ver dediler veremedim henüz yarın vereceğim inşallah yükselmiştir üçüncüyü vurmaya gerek kalmaz toplamda 5 tane vurunacaktim
Omerkazim Cocuk_Gelisimci_Anne ne dedi peki cnm.b12 bebis icinde ok onemliymis. Bende yukselmismi ignelerden sonra baktiracgim
Cocuk_Gelisimci_Anne Omerkazim şaşırdı kuzum evet çok önemli bizim için de bebiş için de ben de kan verip baktırcam sonra devam edecem ben vejetaryenim
Omerkazim Cocuk_Gelisimci_Anne yesil mercimek ye canim.bol.bol.etteki vitamin ondada varmis oyle karsilarsin vitamin ihtiyacini
mevraca Sadelim benim 140 çıktı doktor hicbşseu demedi bu yazılanları görünce cok sasırdım takviyede almıyorum oceanb12 siparis verecegim hemen cok tedirgin oldum 🥺