İyi akşamlar bir gebelik geçirdim ve erken doğum oldu bebeğim yaşamadı bugün rutin kontrol için troidden kaynaklı dahileye doktoruna gittim ve beta degerimin 8.270 olduğunu söyledi doğumum 44 gün önce oldu beta degerin bu şekilde olması normal mi ne zaman düşer bilgisi olan yardımcı olabilir mi