Srnrcvs Kızlar ya bırkac gundur böyle akıntım gelıyor (37.haftamdayım) böyle bacagımın arasıdnan akıyor hıssedıyorum ama iç çamasırımda yok yada cok az beyaz bı akıntı hanı su degıldır dımı o
bdenerigokce Srnrcvs yok canım o su değilmiş normalmiş, dün doktoruma sordum. Su böyle foş diye gelir dedi
Nr_avc3 Srnrcvs bende 34 haftalık hamileyim bu haftaya girdiğimden beri akıntım çoğaldı ama bugün biraz iç çamaşırımda uzunlamasına bir ıslaklık vardı ter mi anlam veremedim zaten vajina hep böyle islakmis gibi geliyor böyle tuvalette dokunuyorum içi ıslak tedirgin oluyorum psikolojim bozuldu resmen yaaa
Srnrcvs Ama akıntının çoğalması bı baslangıc mı acaba zaten kanalda benım ki 34. Haftadan berı gecen hafta hatta ılerlemıs dedı kafasını ıelrletmıs dedı kanalda olması ve kafasının assagıda olması farklı seyler ya hanı bılemedım bende
Bahar7878 Aynı sorun bende var 37+3 üm bu gün amnisure testi yaptırdım negatif çıktı normal akıntıymış
Merve775 Nr_avc3 bende aynı senin gibiyim valla hafif bi akıntım oluyor tuvalete girip çıkıyorum temizliyorum vajinamı aradan 5 dk geçmeden bi mesaneye baskı tuvaletim geldi gbi hissediyorum gidiyorum bi akıntım olmuş azıcık kenarları ıslak bu sefer moralimi bozuyorum 😔
Nr_avc3 Merve775 valla artık kafama takmamaya çalışıyorum canım her doktora gittiğimde suyun yeterli diyor zaten son ayımızdayiz olması çok normal diye düşünüyorum şimdi de ıslaklık yerine sadece akıntı aldı veya ya da sarımsı gibi