merhabalar, bence cinsiyetle alakası yok. anne adayının yağ oranı ve plasenta konumu ile alakalı. bazılarının plasentası önde oluyor bu yüzden hareketleri çok geç hissediyorlar. benim ilk gebeliğim, yağ oranım düşük ve plasentam rahim arkasına konumlandığı için hareketlerini 15. haftada hissetmeye başladım. 🙏💖 yine de söyleyeyim; cinsiyeti kız😊