Cerennx benim kızım da öyleydi. Sarılık vardı. İlk 10 gün 10 dk emmesi için resmen 30-35 dk uyandırmakla uğraşıyordum. Normal yani. Siz zor da olsa 2 saatte bir uyandırıp emzirin sarılığın başka çaresi yok. 10-15 gün geçtikten sonra da normale dönüyor. Ben uyutamıyorum mesela şu an 21 günlük oldu