Merhaba arkadaşlar
Bir oğlum var 4 buçuk yaşında ve hamileyim. Gelecek ay doğumum var. Doğumda oğlumu evde bırakacağım. Çok hevesli kardeşi olacağı için ve çok mutlu🥰
Doğum sonrasında babası getirecek hastahaneye☺️ ben de onun için küçük bir hediye almak istedim. İlk anlarına şahitlik yapcağımı düşünmek bile beni heyecanlandırıyor. O yüzden özel olsun mutlu olsun istiyorum 😍 aiz neler düşündünüz? Aklınızda bişey var mı? Veya aldınız mı sizde hediye falan 🤩 önerilere açığım