Esilam55 Arkadaşlar 27 haftalık gebeyim aşırı kaşıntım var doktorum fitil verdi ama devam ediyor hala benim gibi olupta geçirenler varsa neler kullandınız
Mirzaninannesiyim Esilam55 ben de o haftalarda yaşadım ama fitil ile hemen geçti umarım en kısa sürede geçer cok sinir bozucu bie şey