Gldn1905 Arkadaşlar merhaba bir şey sormak istiyorum 23 haftalık hamileyim ve 1 aydır düzenli olarak demir ilacı kullanıyorum ama bugün kan testi sonuçlarıma göre demir eksikliğim var hiç ilaç kullanmamış gibi😭 siz demir eksikliği için neler kullanıyorsunuz
Skarakas Gldn1905 yeşil mercimek tam bir demir deposu c vitaminli şeylerle birlikte tüketiyordum ben demir değerim olması gerekenden hep yüksek çıkıyordu. Demir takviyesi de alıyordum
gamzecgr Gldn1905 karadut özü kullandım ben gebelik başından beri her gün bir bardak o baya kan yapıyor bence kan hapina bile çok geç başlamıştım bu sayede yüksek çıktı hep
Gokcemom2023 Gldn1905 benimde aynıydı 2 ay bosa içtim sonra ilacı degistirdiler yavas yavas yükseldi bide üzüm pekmezi içiyorum her sabah bi kasık onuda doktor önerde 2 ayda 4 puan birden arttı
Gldn1905 Skarakas Anladım ben biraz çay da seviyorum ondan dolayı da mı düşük çıkıyor anlamadım ama tavsiyenizi deneyeceğim teşekkür ederim.
Evremoz Gldn1905 D vitamini ve C vitamini ikisi bir arada olan bir hap ile ayni anda yut. Süt ve süt ürünleri ile birlikte tüketme ,arada 2 3 saat olsun. Gece yatarken ya da sabah erken saatlerde almak bir de.
Cekilmezbirkiz Kansızlık devam ediyor be yapsak yükselmedi yapacak bişi yok artık doğum sonrası da kullanıcan dedi doktor
Kkkkkkkkkmmmmmmm Gldn1905 hangi ilacı kullanıyordunuz. İlaçtandır.ç bende de olmuştu ilacı değiştirdim düzeldi