birheyecanlikizannesi Salgın bana da uğradı. 27 haftalık gebeyim, dün burun tıkanıklığı başladı bugün hafif ateşim de var ve halsizim. Ihlamur, kuşburnu, limon, mandalina tükettim. Başka bir önerisi olan var mı? Bebeğe zararı olur mu diye endişe etmeye başladım.
_Tazeanne Maalesef ki ne kullandıysam geçmedi tam 15 gün sürdü dün iyileştim çok kötü kalıcı öksürük vardı ve burun akıntısı doktor zararı yok kesesinde güvende dedi ama her öksürdüğümde ödüm kopuyordu şükür yeni bitti korkmayın bebekten yana ateşiniz çok çıkarsa acile gidin ateş iyi değil onun dışında korkunuz olmadın birde benim ki daha küçük yani 9+4 de başladı hastalığım
birheyecanlikizannesi _Tazeanne ateşimi ölçüyorum 37.4 Şuan sanırım bana ateşim varmış gibi geliyor. Teşekkür ederim öksürük yok şimdilik, evde atlatmaya çalışayım önce bakalım
_Tazeanne Bir tatlı kaşığı bal sirke limon tarçın ve karabiber bunları çay gibi yapıp için eczaneci önermişti bana da çok fayda etmedi ama boğazımı yumuşatıyordu
gamzecgr birheyecanlikizannesi 37.4 te normalin üstünde bu arada ılık duş alın örtünmeyin düşsün biraz dün gece ben de atesliydim 36.6-37.8 arası gitti geldi zencefilli ballı ıhlamur,c vitamini tüket,bol sıvı al ateşi kontrole et 38 i gördüğün an acile git dedi bı de Minoset verdi sabah akşam
birheyecanlikizannesi gamzecgr ben de endişelendim biraz, duş alınca 36.5 oldu, tekrar yükselirse gidicem
ilknur38888 37 haftalık hamileyim ne yaptım ise geçmiyor bal nane limon süt herşeyi denedim çok kötü bir salgın doktora gttim sadece gargara verdi ağzımın mikrobunu kirsin diye kullanıyorum ama cokda fayda etmedi çok zor bir hastalık biseyler kullanma ile geçmiyor ama ter ile atılınca hemen de duşa girince rahatlatıyor tavsiye ederim sırtıma ve göğsüme havlu koyarak rahatlatoyorum