mineeeee benim 29. Haftama kadar normal olan tansiyonlarım 29. Hafta da 20/12 oldu ilaç başlandı alfamed ve aldacton ilaç ile kontrol altına alındı sezeryan olacaktım yoksa. Şu an diyetime dikkat ediyorum limonlu kefir içiyorum bir bardak normal tansiyonum. İlaç ilk başta günde 4 gane idi şimdi 1 tane içiyorum stresli bir dönemden de geçiyorum boşanma sürecindeyim ona rağmen toparlandı.