Serifekavala Ben sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyordum 27+5 te idrar yolu iltihabı çıktı ve 6 aydan sonra normal değilmiş erken doğum yapilabiliyormuş bilgisi olan varmı¿
Mcmcmcm Serifekavala bende de sürekli oluyordu şimdi 36 ya kadar geldim cok şükür ama şuan gene cıktı yıldım 🥹
Eboz Serifekavala korkmayin öylrle olmaz bende hep enfeksiyon mantar yaşadım 40 da doğurdum geçmiyor illet şey