srparlk Arkadaşlar bugün 12. Günüm çatlatma iğnesinden sonra kan testi verdim 32.1 çıktı doktorum muhtemel hamilesin 2 gün sonra tekrar test yaptır dedi ama değer düşer diye korkuyorum böyle bir durum yaşayan varmı
gayeinal98 srparlk canım bende ovitrelle buruldum bu ay 10 ve 14. Gün negatif çıkmıştı idrarda adet gecikmesinden sonra anladım hamile olduğumu
likesah srparlk ben 13. Gun 35 ile ogrenmistim su an 29 haftalik hamileyim. İnsallah guzelce yukselir degeriniz saglikla kucaginiza alirsiniz.
likesah srparlk evet insallah hamilesinizdir🙏🏻yukselisi takip etmek biraz zor bir surec bayagi sabir gerektiriyor umarim guzel yukselir degeriniz.
Hcran06 srparlk yaa rabbim yardımcınız olsun bende 3 sene sonra ovulasyon testi ile hamile kaldım sonra boş gebelik olduğunu öğrendim bu ay da çatlatma iğnesi vuruldum rabbim kucağımızı boş bırakmasın 🌸
Hcran06 Elffth_2017 bu gün iğneden sonra 11 gün ilişki ilişkiden sonra 10 gün negatif çıktı kuzum pozitife döner mi ki
Hcran06 myangelson o kadar sabırsızım ki 4 sene oldu sadece bu sene temmuzda hamile kalabilvim oda boş gebelik çıktı bide pko var adet çok çok düzensiz rabbimden umudumu kesmiyorum ama çok zor gerçekten rabbim ne evlat hasreti versin ne evlat acısı 😪
myangelson Hcran06 bende öyleydim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur 🦋 3 guncuk daha sabret Allah’ın izniyle güzel haberler alacaksın inşallah 🤲🏻
Hcran06 myangelson kuzum ben sinirle çok bakmamıştım kız kardeşim baktı abla silik bu çizgi var dedi dikkatli baktım baya silik ama var çizgi korkuyorumda ama var 🥺