neslii7 Regl başlangıç 28 Eylül Bitiş 1 Ekim 3 ekimde testi yapmaya başladım 7 ve 8 ekimde testim bitti takip yapamadım Şimdi sonuçları ekliyorum yumurtlama oldu mu acaba anlayamadım
FKRKS29 neslii7 bugun yumurtlama olmus benimde bugün yumurtlama oldu ayniyiz🤭 bugünü değerlendirin yarın yine bakın çatlama olmuş mu 3 gün önemliymiş insAllah birlikte güzel haberler alırız ve sağlıkla kucagimza aliriz🥰
mombarbie_ neslii7 bugün pik durumda t çizgisi c den koyu bugünle birlikte 3 gün degerlendir yarin yine test yap çatlama olmusmu diye
FKRKS29 mombarbie_ acaba yumurtlama gününü bilsekte son adet tarihi başlangıcından mi hesaplanır hamilelik bilginiz var midir
neslii7 FKRKS29 bu ayın başlangıç ve bitişini yukarıda yazdım beklenen de 24 ü gösteriyor bir iki gün normal gecikme desek 25-26 gibi
neslii7 FKRKS29 https://mutluresim.com/images/2023/10/14/nZNYJr.jpg. Benımde dün ve bugün bu şekilde hiç bişe anlamadım çizgiler gayet net
FKRKS29 neslii7 sizde ben gibi iki gun yumurtlamissiniz büyük iht 😄🤦♀️ bakalım bende daha yapmadım Bi daha biraz daha geçince yapcam çatladı mi diye hayirlsi ile InsAllah olur ya
Buseemm neslii7 bnde bu cift koyu cizgi 4 gun boyunca kaldi kizlar 😂 sonrasinda catlama oldu ve silklesti beyaz akinti da eşlik etti umudum yok ama… bi umit