NovaVina_ valla kuzum ben almanyadayim evet ilk gebeligimde oglumu 6 gün kala Clearblue ultra früh test6 tage vor periode olan testle ögrenmişdim silikde olsa cikti şimdi ikinciyi düşünüyoruz valla testler bi pozitif bi negativ kafam karişdi dedim ya hamilemiyim degilmiyimmi bilmiyorum 2 gündurde test yapmiyorum adetim bi kac gün dsha geciksin sonra yapacagim bu arada dm de en ucuz test var adetin 1 gün geciktiginde hemen gösteriyor oglumda hemen adetten sonrada onu yapmişdim hemen cikti normalew cleaeblue iyi bir test ama ilk 10 dk icinde cikarsa cikmazsa sonradan kendi kendine mavi cizgiler cikiyor sanki pozitif gibi o yüzden adetim bi kac gün daha geciksin gidip dm de olanı alıcam 3,45€ hemde cubuk test iyi yani 99% adet günü gectimi dogruluk payi var