Sedack Arkadaşlar bugün emzirirken 2 kez farklı emzirme saatlerinde bebeğimin burnundan süt geldi , korktum neden olabilir? Ve o an napmam gerekiyor (21 günlük)
Sedack Mavidunyamm evet tazyikli geliyor tazyiği geçene kadar pompa ile alıyorum ama illa memede istiyor işte , silikon uç tazyiği önler mi acaba?
Mavidunyamm Sedack silikon uca hiç alıştırma derim. Fazla sütü sağıp daha sonra çay kaşığı ile içirmeyi deneyebilirsin. Zamanla tazyigi geçer zaten göğüslerin terbiye olması diye birşey var 🥰
Kiwitoveannesi Sedack silikon uc kullanma artık canım 21 günlük alışır ona seni bırakır biberon ister bidaha
Sedack Elfelf0 bebeği nasıl tutuyorsunuz peki yan mı? Yoksa bası yukarıda ayaklar asagıda olacak sekil mi?